نمی‌دانم. اطلاعی ندارم.

بچه‌ها شما می‌دونید زندگی‌تون چطوری داره می‌گذره؟

من هیچ‌کاری نمی‌کنم چون باید درس بخونم. درنتیجه کلی از استاد و کارفرمام حرف می‌شنوم.

درس هم که می‌خونم، می‌بینم اصلن کافی نیست. 

چیکار باید بکنم با خودم؟

 

۱ لایک:)
عبدالعظیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرونی ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ , ۱۱:۳۶

سال چندمی؟ بگو تا راهنماییت کنم

دهمی‌ای که انگار کنکوریه

امیر.ر. چقامیرزا ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ , ۱۷:۰۲

سلام.سلام.سلام

یه جوری شده هیچکس نمیدونه داره چی کار می کنه، همیشه عقب هستیم...

دقیقن همینطوره... 

عبدالعظیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شرونی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ , ۱۴:۲۱

ببین ، درس بخون

ولی زندگی رو بخاطر درس خوندن عقب ننداز.. باشه؟ نزار درس خوندنه به روابط اجتماعیت ضربه بزنه به رابطه با فامیل ، صاحب کار و غیره..

یادت باشه که درس خوندن در جهت به دست آورند ابزار برای بهتر زندگی کردن صورت میگیره.. 

ولی دارم تو مدرسه‌ای درس میخونم که مطلقن چیزی جز درس براشون تعریف نشده. عملن متوجه نیاز بچه‌ها برای زندگی نیستن.


ممنون بابت راهنمایی 🙏✨

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان