یلدا مبارک

این چندسال این‌قدر آهنگ "آخ تو شب یلدای منی" رو خونده بودن که دیگه نسبت بهش حساسیت پیدا کرده بودم. اما وقتی یکبار با دقت بهش گوش دادم اون قسمتی که می‌گفت "جای چنتا مسافر قدیمی پیش ما خالی" حال همهٔ مارو توصیف می‌کرد.

یلدای زیباتون مبارک. 

یکسالگی اینجا هم مبارک :) 

۱۰ لایک:)
abdolnabi solimani ۰۱ دی ۱۴۰۰ , ۱۲:۱۱

سلام یلدا مبارک الاهی که 100 سال زنده باشید.

سلام

سلامت باشید 

BlackBlue Translator ۰۱ دی ۱۴۰۰ , ۱۷:۳۴

یلدات مبارک عزیزدلم

اون تیکه حال منم خیلی توصیف میکنه

دیشب صفای خونه پیشمون نبود

شهریور امسال مسافر شد و تنهامون گذاشت

دلمون براش خیلی تنگ شده

ایشالله خدا مامان بزرگ تو رو هم رحمت کنه عزیزدلم:)

خدا بیامرزتشون...

راستی، ببخشید واقعا ببخشید من نظرتو تأیید کرده بودم ولی نمیدونم چرا جوابشو یادم رفت بدم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

نویسنده آشنا ۰۱ دی ۱۴۰۰ , ۱۸:۲۷

سلام

یلدای شما هم مبارک باشه:)

انشالله عاقبت بخیر بشید.🌹🙏

سلام

ممنون همچنین 

چقدر زود اینجا یکساله شد فکر نمیکرم زود بهش عادت کنم ولی حالا که فکر رو میکنم از اون ساحل زیبا و  دنج بیشتر دوستش دارم💛

فاطمه جان؛ نمیدونی چقدر از اینکه ساحل رو یادته خوشحال شدم.

و مرسی از لطفت به پرواز :)))💛

ماهیُ ماه ۰۶ دی ۱۴۰۰ , ۰۹:۵۸

سلام مبینای عزیزم .

 

با تاخیر ،

یلدا و کریسمس ات مبارک 😊❤🥰

و پیشاپیش ،

سال نو میلادی رو هم بهت تبریک میگم .

 

 

تولد یکسالگی پیج ات مبارک 🥳🎂

چقدر این یکسال زود گذشت 

و چقدر خوشحالم از اینکه دارمت

دختر خوش قلب و مهربون 😍😘❤😊🌹

 

سلااااممم

ممنونم. برشماهم مبارک باشه 😍 


مرسیییی ایشالا 20 سالگی وبلاگ شما😍😅
سلامت باشید 😅😅

BlackBlue Translator ۰۸ دی ۱۴۰۰ , ۱۶:۱۲

خدا رفتگان تو رو هم بیامرزه عزیزدلم

نه بابا خواهش میکنم:)

ممنونم :)))) 

BlackBlue Translator ۰۸ دی ۱۴۰۰ , ۱۶:۱۳

ذاستی یک سالگیه این وبت با تاخیر مبارک

البته میدونم خیلی وقته بیانی

از وقتی که ساحل بود:)

ولی یکسالگیه اینجا مبارک

مرسیی:))


سلام. سلام.سلام:).

تولد وبلاگتان‌مبارک‌و‌خجسته،هزار و‌سیصد سال به این سالها،یلداتان هم مبارک،چقدر دیر😅❄

سلام

ممنون همچنین وبلاگ شما🌸

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان