چالش دست‌خط

چالش دست‌خط

خیلی تأخیر داشتم ولی از نوشتنش لذت بردم. 

شاید جالب باشه که حتی یک‌بارم نخوندمش:")

+چون شب بود و نور زیاد خوب نبود فقط از این زاویه می‌تونستم عکس بگیرم و بعضی جاهاش تار افتاده دیگه به بزرگی خودتون ببخشید :') 

۹ لایک:)
SHEREKS SMOL ANGRY CAT ‌‌(Ahoura) ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ , ۰۱:۰۸

من هیچ دستخطی مث آدم ندارم هیق :')

فارسیم از اینگلیسیم داغون تره -________-

 

کلیک

 

+راستی اون وسطیه، روسیه. شعر آهنگی بود نوشتم صفحه پر شه -_______-

حالا منم زیاد دست‌خط خوبی ندارم😂


ولی خوب بود تونستم بخونمش😂

+ به ترجمه نیازمندیم🙄

نویسنده آشنا ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ , ۱۱:۲۴

سلام

دست خط خوانا و خوبیه🌹:)

سلام

خوب که فکر نکنم ولی همینکه خواناست خداروشکر 😂🌸

SHEREKS SMOL ANGRY CAT ‌‌(Ahoura) ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ , ۱۲:۰۸

نوچ قشنگه... ^-^

 

هیق من همیشه بخاطر اینکه معلما نمیتونستن بخونن نمرم کم میشد -_____-

 

آهنگش: کلیک

میگه که:

شنیده بودم زندگی قشنگه، ولی چرا الان ناراحتم؟

بهم حداقل یه دفعه شانس بده اشتباهاتمو درست کنم...

نمیخوام بهت آسیب بزنم

ولی از لبخندت متنفرم

 

بیشتر عاشقانه و ایناس ولی خب... -____-

آهان مرسی


عجب آدمیه چرا از لبخند طرف بدش میاد 😂 

...🖤 لیلی مجنون (زخم خورده از ج ح)XDXD ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ , ۱۳:۱۹

منم دعوت کرده ولی نزاشتم خخخخخخ

 

سلام خوبی

 

 

مرسی تو خوبی 

SHEREKS SMOL ANGRY CAT ‌‌(Ahoura) ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ , ۱۳:۲۵

بدش میاد دیگه... به ما چه؟ 😂😂

اینم حرفیه😅

...🖤 لیلی مجنون (زخم خورده از ج ح)XDXD ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ , ۱۴:۴۶

شکر

ممنون

 

خط خوبی داری ازمنو ببینی غش میکنی0-0

بنویس ببینم چجوریه خطت😅

...🖤 لیلی مجنون (زخم خورده از ج ح)XDXD ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ , ۱۴:۵۰

الان وقت ندارم خخخخخخخخ

هروقت زمان داشتی بنویس :") 

...🖤 لیلی مجنون (زخم خورده از ج ح)XDXD ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ , ۱۹:۵۹

چشم^^

=) 

فکر زیباییِ 😍

و ممنونم از دعوتت مبینا جانم، چشم :)

😍🌹

سلامت باشید، منتظریم :))))

+ راستی ما همچنان منتظر پارت بعدی تسبیح عشق هستیمااااا

وقت نکردم کپی کنم از پی‌دی‌اف و تغییر بدم ولی در اولین فرصت اونم به چشم :")

😍🌸

آقای سر به‍ راه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ , ۲۱:۵۵

قشنگه:)

ممنون

شماهم بنویسید:") 

یه معلم داشتیم

می‌گفت دست‌خط هاتون رو نشونم بدین من میگم که شخصیتتون چجوریه 

فک کنم برای این چالش جاش خالیه :)

چه فرهنگ قشنگی :)

چه جالب. واقعا درست می‌گفتن؟ *-*

دقیقا، اگه بودن شخصیت هممون لو می‌رفت 😂
:)🌹

ممنوووونم بابت دعوت! شرکت می‌کنم. :دی

خوش برگشتی استلا :) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان