آلزایمر این‌شکلیه بچه‌ها

ولی من استاد فراموش کردن متن‌هایی‌ام که به ذهنم میاد... 

اگر همون لحظه‌ای که جرقه‌اش تو ذهنم خورد نوشتم، که هیچ. اگر ننویسم یه جوری میرن که انگار هیچ‌وقت نبودن... 

۶ لایک:)
محسن رحمانی ۱۳ دی ۱۴۰۱ , ۱۹:۵۶

سلام 

گاهی وقتها منم همینطورم .

سلام

بد دردیه واقعا. 

روح سابق! کیگ حال! ۱۴ دی ۱۴۰۱ , ۰۸:۲۵

عه منم الزایمر دارم که

نه فقط مال من آلزایمره. مال شما حواس‌پرتیه :)))) 

ولی من آلزایمر و حواس پرتیو باهم دارم:))))))))))))))))

😂😂😂

دلیلش مشخصه. بیا راجع‌بهش حرف نزنیم 😑😂

پس تو هم میدونی چرا :}}}}}}}}

من خودم دارم تو این وضعیت دست و پا می‌زنم، بعد ندونم چرا :))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان