:)

15 سالم شد :) 

۱۱ لایک:)

👏👏

:)))) 

سلام 

تولدتون مبارک 👏👏👏👏

خیلی ممنون 

شروین ‌‌‌‌‌‌‌shervin ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ , ۱۴:۰۵

مبارکه

مرسی :)) 

سلام مبینای عزیزم .

چطوری دوستم؟

 

تولدت رو بعد از چند روز تاخیر

تبریک میگم ، دختر خوش قلب و مهربون ❤

 

بهترین ها رو برات آرزو میکنم

🌹🙏😘❤

 

سلام سلام

مرسی به خوبی شما. 

خیلی ممنون ازتون❤️

همچنین ❤️ 

آقای سر به‍ راه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ , ۱۰:۱۰

۱۵؟

شناسنامه‌م اینطوری میگه... 

آقای سر به‍ راه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ , ۱۹:۴۷

من فکر می کردم ۲۵ باشید!

دوسال پیش هم که پست تولد گذاشته بودم، گفتید فکر می‌کردم 20 ساله باشی 😂🤦🏻‍♀️

آقای سر به‍ راه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ , ۱۴:۱۰

سال بعد میگم ۳۰ می خوره بهتون:)

دستی دستی پیر شدم رفت. 

با دو مااااه تاخیر این پستو دیدم 

 

مبارک باشه ❤️❤️

مرسی مرسی :) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان