خواب

دیشب، خوابی دیدم که لذت‌بخش بود، اما یهو یه چیزی می‌شد که هی با خودم می‌گفتم کاش خواب باشه... قبلن خونده بودم که اگه می‌خواید مطمئن شید که دارید خواب می‌بینید، دنبال ساعت بگردید. تو خواب هیچ ساعتی وجود نداره. 

با وجود این‌که دنبال ساعت گشتم و پیداش نکردم، ولی به نظرم یکم زیادی همه‌چی واقعی بود. 

سه‌ساعت از لحظه‌ای که خوابم برد گذشته بود که از خواب پریدم و دیدم که هنوز یک‌ساعتی فرصت دارم. به‌کل خوابم رو فراموش کردم و بیهوش شدم...

ولی نمی‌دونم... حس می‌کنم تو اون خواب یه پیامی بود... حس می‌کنم دارم خرافاتی می‌شم. 

۱ لایک:)

چرا خرافاتی

خواب خیلی عجیب و جالبه

دنیاییه برای خودش

ساعت من دیدم تو خوابم. اینسپشن چیز جالب تری گفت. وقتی یه جایی هستیم تو خواب یا وسط اتفاقی هستیم، نقطه شروعش رو نمیتونیم به یاد بیاریم. تو واقعیت نقطه شروع داریم تو خواب نداریم

چه جالب 👍🏻

مرسی که یادآوری کردین✌🏻

من خوابهای خیلی طولانی می‌بینم :]

این مدلیشم داشتم =))))

تا حالا پیش اومده که وسطش از خواب بپرید و بعد که خوابتون برد ادامه‌ش رو ببینید؟ 

محسن رحمانی ۲۱ مهر ۱۴۰۲ , ۱۰:۵۸

سلام 

خوابها گاهی وقتها ترسناکن و واقعی به نظر می رسن .

گاهی وقتها هم کاملا مشخصه که خوابه.

دقیقن

گاهی هم آدم تشخیص می‌ده که خوابه، ولی اون خواب به حدی واقعیه که آدم واقعن باورش نمی‌شه... 

آره ولی مصنوعی بوده چون انگار هنوز هشیار بودم و انگار خودم داشتم درلحظه می‌ساختمش

جالبه ولی :))

متوجهم کاملن 👍🏻

دنیای خواب خیلی عجیب و غریبه. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان