توسعه فردی با نوشتن

الان دقیقا برگشتم به دوسال پیش. روزهای پاییزی نود و هشت. بهتره بگم روزهای بی‌نظیر پاییز نود و هشت. روزهایی که داشتم خودم رو آماده می‌کردم تا وارد مرحله جدیدی از نوشتن بشم. مرحله‌ای که باعث شد من الان اینجا باشم. بنویسم و منتشر کنم. حالم خوب بشه و احساس کنم که دارم مسیری رو طی می‌کنم که من رو حداقل یک پله به علاقه‌ام نزدیک‌تر می‌کنه. حوالی یک‌سال بی‌وقفه نوشتم و منتشر کردم. بعد از اون با افزایش خواننده‌ها احساس کردم که دارم وقت ملت رو می‌گیرم و رفتم روی حالت سایلنت. اعتراف می‌کنم که هیچ‌وقت، هیچ‌جا، با هیچ‌کاری، هیچ‌اتفاقی و هیچ‌چیزی، آرامش و خوشحالی‌ای که وقتی صفحه ورد رو باز می‌کردم و می‌نوشتم رو تجربه نکردم. تعجب می‌کنم از اینکه چطوری تونستم به کلمه‌ها خیانت، و توی فایل‌های ورد و پیش‌نویس حبس‌شون کنم. به‌هیچ‌وجه نمی‌خوام با تعریف از بوی بارون و چای و صدای کیبورد موقع نوشتن، وارد دنیای کثیف کلیشه‌ها بشم. من امروز دوباره شروع کردم. شروع کردم به نوشتن. به توسعه‌فردی. به نوشتن با توسعه فردی. من هدف‌های بزرگی تعیین کردم، راستش وجدانم اجازه نمیده که همین‌جوری بشینم و شاهد پرپر شدن تک‌تک‌شون باشم. شروع می‌کنم، حتی اگر کسی جز خودم حاضر نباشه خط‌خطی‌هام رو بخونه. من فقط می‌نویسم چون تنها کاریه که از انجامش خسته نمیشم. از کجا معلوم شاید یکی، یه روزی، یه جایی یکیشون رو خوند و لبخند زد:) 

۹ لایک:)

عالی ✨مثل همیشه 

مرسی عزیزم :) 

نویسنده آشنا ۱۱ آذر ۱۴۰۰ , ۲۱:۱۰

سلام،

جدا از اینکه نوشتن لذت بخشه

من خودم وقتی میخوام به حرف کسی گوش میدم و خوابم میبره

بجاش میام کیبورد بی سیمم رو جلوم میزارم و هر چی میگه رو مینویسم ، اینطور باعث میشه حواسم به حرفاش باشه و یهو وسط حرف های طرف خوابم نبره😄

سلام

وای😂😂 نشنیده بودم همچین چیزی😂
خیلی کار خوبی میکنید که می‌نویسید:)

+ چرا دیگه پست نمی‌ذارید ما منتظریمااا

نویسنده آشنا ۱۱ آذر ۱۴۰۰ , ۲۱:۲۶

در رابطه با پست ، مشکل اینکه یه پروژه بزرگ رو شروع کردم و نصف نیمه رها شده

اگر بخوام بزارم قالب رو میشه ها، ولی امکاناتش رو باید بزارم زمانی که تعطیلی داشته باشم، چون واقعا سرم شلوغه و سیستم همراهم نیست که بخوام روی قالب کار کنم و لپ تاپ ندارم !

 

ببینم چکار میتونم بکنم:)

خیالت راحت!

موفق باشین درهرصورت خوشحال میشیم ستاره‌تون رو ببینیم

سلام مبینای عزیزم 🙂😘

چقدر خوشحالم که دوباره انگیزه نوشتن پیدا کردی .

 

بهت تبریک میگم

دختر با انگیزه و مهربون ❤🌹🌺

 

 

سلااااامممم😍

مرسی از لطف‌تون:)🌹❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان